5 razloga zbog kojih ne možete smršati

IZVORbody.ba

Gubitak kilograma je čitav proces koji od vas zahtijeva odricanje i trud. Na početku vašeg fitness putovanja možete primijetiti gubitak kilograma čim zakoračite na vagu, ali vremenom, gubljenje kilograma se usporava, a u jednoj fazi broj na vagi može ostati nepomičan.

Ako vam se ovo događa, nemojte paničariti. Ovo je sasvim normalno, ali postoje faktori koji mogu utjecati na usporen gubitak kilogama, a Body.ba vam u nastavku donosi najčešće:

Ne jedete dovoljno proteina
Vaš metabolizam usporava kada gubite kilograme, jer vašem tijelu više nije potreban isti nivo energije kao prije. Zbog toga morate voditi računa o gubitku mišićne mase, koji se prirodno dešava kada gubitke kilograme. Što više mišića imate, više kalorija ćete sagorijevati. Vaš cilj treba biti da sačuvate mišiće, a kako biste to postigli u ishranu trebate uključiti dosta namirnica bogatih proteinima.

Obratite pažnju na veličinu porcija
Mnogi ljudi koji pokušavaju izgubiti dodatne kilograme ne obraćaju pažnju na veličinu porcija. Možda mislite da veličina obroka ne može uzrokovati toliku štetu, ali svaka dodatna kalorija će biti očita ako pokušavate izgubiti samo nekolikio kilograma. Ako u vaš jutarnji smoothie dodate nekoliko kašika kikiriki putera kako biste poboljšali okus, vaš obrok će imati dodatnih 120 kalorija. Ovo se može nakupiti ako niste dovoljno pažljivi, stoga je veličina porcija i kalorijski sadržaj poprilično bitan faktor u gubitku težine.

Nemojte se previše često nagrađivati
Nema štete u grickanju čokolade nakon intenzivnog treninga, zar ne? Pa upravo ovakav način razmišljanja može zaustaviti vaš gubitak kilograma. Višak kalorija se vremenom povećava, stoga se nemojte nagrađivati nakon svakog sitnog uspjeha ili obavljenog treninga. Umjesto da pojedete muffin nakon treninga, odaberite zdrave i ukusne grickalice, poput sladoleda od vanilije ili nekoliko kockica tamne čokolade.

Ne precjenjujte nivo aktivnosti
Kada počnete više vježbati, može se desiti da neprimjetno smanjite količinu kretanja tokom dana. Mnogim ljudima ovo prelazi u naviku, te nakon intenzivnog treninga legnu na kauč i tako provedu ostatak dana. To nije poenta vježbanja, te ovo znatno može usporiti vaše rezultate.

Budite dosljedni u teretani
Dosljednost je ključna ako želite izgubiti dodatne kilograme. Zapravo, preskakanje samo jednog treninga može vam povećati izglede za propuštanje drugog za čak 61%. Da bi program vježbanja djelovao, morate se držati rutine dovoljno dugo da vam vježbanje postane navika. Odredite dane tokom sedmice kada ćete odmarati, a drugim danima se pobrinite da budete dosljedni vašoj fitness rutini. Ako niste raspoloženi za vaš standardni režim vježbanja, u trening možete dodati nove vježbe ili se odlučiti za jogu, rastezanje, pilates, vožnju bicikla ili bilo koju drugu fizičku aktivnost. Zapamtite, i lagane vježbe su bolje od neaktivnosti.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se