0.1 C
Bihać
Utorak, 30 Novembra, 2021

Četiri načina kojima ćete hodanjem sagorjeti više kalorija

Budite uspravni

Uspravno držanje vaš je najbolji saveznik. Ravna ramena i podignuta glava te pogled usmjeren prema naprijed koristit će vašoj liniji, ali i samopouzdanju.

Povećajte broj svojih koraka

Korake ne biste trebali produživati, nego povećavati. Idealno je napraviti 40 koraka u 20 sekundi. Vježbanjem ćete taj broj i povećati. 45 koraka u 20 sekundi smatra se aerobnim hodanjem, dok je 50 brzo hodanje.

Savijte ruke

Kad savijete ruke poput trkača, brže se krećete. Možda to ne uočavate, ali sporije se krećete ako su vam ruke ukočene.

Podižite noge s tla

Šetnja mora biti intenzivna ako želite sagorjeti više kalorija. Podižite pete malo više, kao da želite pokazati tabane osobi koja je iza vas, i puno ćete učiniti za svoje tijelo.

Izvor: cazin.net

Dodaj komentar:
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se