“ConnectED”- E4U projekat – nagrađeni studenti iz Bihaća

Nagrade za najbolju studentsku kampanju na temu socio-ekonomskih reformi u okviru projekta E4U pod sloganom ‘Upalimo svjetlo za mladost BiH’, koji već drugu godinu za redom finansira i provodi Ured specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR) dodijeljene su u Sarajevu 13. juna.

Odlukom tročlanog žirija na čelu sa Amrom Bakšić-Čamo, od ukupno sedam kampanja, za najbolju je proglašena kampanja ‘ConnectED’ studenata Ekonomskog fakulteta iz Banja Luke i Pravnog fakulteta iz Tuzle.

Kampanja je imala za cilj podstaknuti mlade da primjene kreativna razmišljanja i stečena znanja na rješavanje problema u realnom sektoru, posebno na smanjenju jaza između studenata i poslodavaca.

Studenti sa 14 javnih fakulteta iz Bosne i Hercegovine su u proteklih šest mjeseci, podijeljeni u crveni, rozi, žuti, plavi, narandžasti, ljubičasti i zeleni tim, uz pomoć svojih akademskih mentora i eksperata na projektu, radili na osmišljavanju kampanja o izazovima sa kojima se suočavaju njihovi vršnjaci, u kojima su predstavili i moguća rješenja tih problema.

– Studenti iz BiH su i ove godine pokazali i dokazali da su u stanju kreirati dobre ideje za rješavanje problema sa kojima se suočavaju. Oni očigledno mogu i znaju put naprijed za BiH, oni sigurno mogu biti nosioci promjena koje će ovu zemlju voditi naprijed u pravcu EU integracija. BiH može s pravom biti ponosna na mladost koja odrasta u ovoj zemlji.”,izjavio je šef Delegacije EU u BiH i specijalni predstavnik EU ambasador Lars-Gunnar Wigemark  obraćajući se mladim i talentovanim studentima na ceremoniji dodjele nagrade u Sarajevu.

Članovi pobjedničkog tima su istakli da su kroz rad na projektu postali svjesni svoje moći kao i snage koju ideja, pravilno plasirana, može imati na stanje u društvu. Njihova pobjednička nagrada uključuje studijsko putovanje kroz gradove EU, te dolazak u Brisel gdje će svoju kampanju predstaviti institucijama Evropske Unije.

Kroz svih sedam kampanja, studenti su posebno naglasili potrebu za boljim obrazovanjem, lakšim pristupom tržištu rada, prilikama za volontiranje i profesionalno usavršavanje, kao i važnoj ulozi koji mladi ljudi imaju u Bosni i Hercegovini u ostvarivanju pozitivnih promjena, uključujući i kroz glasanje na predstojećim izborima.

Pored ove nagrade, stručni žiri u sastavu Amra Bakšić-Čamo, Adis Kadrić i Fahrudin Ćatović dodijelio je i sljedeće nagrade:

Studenti žutog tima, sa Ekonomskog fakulteta u Bihaću i Akademije scenskih umjetnosti iz Banje Luke sa kampanjom “Navigacija” osvojili su dvije nagrade – za najbolju produkciju te su po ocjeni kolega, studenata koji su činili ostale timove u takmičenju, imali najbolju kampanju.

-Smatram da studenti koji završe fakultet, a nisu učestvovali u vannastavnim aktivnostima nisu toliko spremni za tržište  rada.U današnje vrijeme je neophodno biti što više aktivan kako fakultetski tako i van nastave da bi se spremili što bolje za tržište rada u svim zemalja,kaže Emil Pajazetović, student Ekonomskog fakulteta u Bihaću.

Pajazetović ističe da su ovi projekti za svakog studenta važni pogotovo u završnim godinama studija kao i da je iskustvo u ovom projektu važno u segmentu sticanja prakse kao i same komunikacije i planiranja projekata.

Za najbolji slogan “Zgrabi praksu na faksu” koji su osmisli studenti plavog tima sa Ekonomskog fakulteta Pale i Fakulteta političkih nauka Sarajevo.

Za najbolji vizuelni koncept u okviru kampanje “Probudi se pod svojim nebom” nagradu je osvojio zeleni tim – studenti Ekonomskog fakulteta Sarajevo i Pravnog fakulteta Zenica.

Nagrada za najbolji PR tokom kampanje “Promjene su naša stvarnost” dodijeljena je crvenom timu koji su činili studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i studenti Ekonomskog fakulteta Džemal Bijedić Mostar.  

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se