Američki proizvođač brijača posljednjom kampanjom pokušava da promijeni tradiciju i percepciju o dlakama na ženskom tijelu.
Iako zvuči nevjerovatno, do sada u nijednoj reklami za brijače nisu prikazane ženske dlake na tijelu. Sada je tome kraj.
Kampanja pod nazivom “Project Body Hair” prvi put prikazuje žene s neobrijanim dijelovima tijela, prenosi B92.
I to u krupnom planu.
– Posljednjih 100 godina nijedan proizvođač ženskih brijača nije uvažio ženske dlake. Žene koje se briju u reklamama već su potpuno obrijane. Čudno, zar ne?”, piše na web stranci kompanije koja je odlučial da napravi snažan iskorak.
“Dlake – imaju ih svi. Čak i žene. Svijet se pretvara da ih nemaju – a imaju ih. Provjerili smo. A ako ikada slučajno poželite da ih obrijete, tu smo za vas”, glasi reklama.
Koliko su ozbiljni u svojoj namjeri i razbijanja tabua o ženskim dlakama na tijelu, dokazali su i tako što su donirali svoje fotografije iz kampanje u slučaju da ih i drugi proizvođači odluče koristiti, piše “Daily Mail”.