Grad Cazin pokrenuo mobilnu aplikaciju eCitizen

IZVORavaz.ba

U cilju ostvarivanja što lakše i efikasnije komunikacije s građanima, Grad Cazin je ovih dana stavio na raspolaganje mobilnu aplikaciju eCitizen, a koja je izrađena u okviru Projekta općinskog okolišnog i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira Vlada Švicarske, a provodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP).

Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega 5 klikova nakon čega odgovor stiže za najviše 48 sati.

Osim toga, eCitizen mobilna aplikacija ima za cilj i obavještavanje javnosti u nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija.

Mobilna aplikacija je prilagođena za Android i IOS, te se može preuzeti putem stranica Google Play i App Store.

Ovo softversko riješenje je dostupno i kao online platforma na adresi www.ecitizen.ba. Na istoj online platformi će uskoro biti aktivni i moduli za komunikaciju građana s vijećnicima/odbornicima, modul za javne rasprave, modul za pripremu sjednica vijeća/skupštine i slično.

S obzirom da je Grad Cazin prije nekoliko godina stavio na raspolaganje građanima i „Servis 48 sati“, ovo je još jedan novi iskorak u poboljšanju komunikacije koja će sigurno biti od koristi i građanima i gradskoj upravi.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se