13.5 C
Bihać
Četvrtak, 21 Oktobra, 2021

Kako znati da li je vaše dijete pravilno hidratizirano?

Istraživanja sugerišu da čak i blaga dehidracija može dovesti do smanjenja koncentracije i kognitivne funkcije kod djece.

IZVORbody.ba

Voda ima mnoge važne funkcije u tijelu, uključujući regulisanje temperature tijela, probavljanje hrane i izlučivanje otpada. Vaše tijelo gubi vodu tokom dana kada se znojite, dišete i mokrite. Važno je nadoknaditi izgubljenu vodu kako biste spriječili dehidraciju.

Djeca su u većem riziku od dehidracije nego odrasli, to je zato što je djeci, u odnosu na njihovu veličinu, na raspolaganju veći dio kože da gubi znoj i bude izložen vrućini. Uz to, djeca ne prepoznaju uvijek da su žedna, a ako ih se ne ohrabri i posjeti, često se zaborave napiti vode.

Načini da utvrdite da li je vaše dijete hidratizirano
Obratite pažnju na ove uobičajene simptome dehidracije:

Glavobolja
Loša koncentracija
Ispucale usne
Suha usta
Tamni urin
Zatvor
Koliko vode vaše dijete treba piti?
Iznos koji je vašem djetetu potreban ovisit će o njegovoj dobi, veličini i nivou aktivnosti. Za djecu mlađu od 8 godina preporučuje se najmanje 4-6 čaša vode dnevno. Za djecu stariju od 8 godina preporučuje se najmanje 6-8 čaša.

Ako se vaše dijete bavi sportom ili je vrlo aktivno trebat će mu dodatna tekućina. Djeca će također trebati više tekućine u vrućim danima ili kada se ne osjećaju dobro. Evo kako ćete osigurati da se vaše dijete pravilno hidrira:

Spakujte bocu vode u ruksak – Body.ba vam savjetuje da odaberete Lejla vodu ljubavi od Sarajevske pivare. Ovaj napitak blagotvorno djeluje na ljudski organizam, te je pogodan za konzumaciju kod svih uzrasta i može se konzumirati u neograničenim količinama. Osim toga, Lejla voda dolazi i u 0.33 l ambalaži, koja će vjerovatno biti interesantnija vašim mališanima.

Podsjećajte ih – Ohrabrujte vašu djecu da piju vodu prije, tokom i nakon tjelesne aktivnosti.

Uvijek im nudite vodu dok jedu – Tokom većih obroka, ali i tokom grickanja, pobrinite se da vaša djeca imaju pristup vodi kad osjete žeđ.

Učinite vodu zanimljivom – Neka djeca jednostavno ne vole okus vode, te radije uživaju u šećernim i gaziranim napicima. Stoga u običnu vodu dodajte nekoliko kriški limuna, bobičastog voća po želji ili krastavaca. Ovako će napitak izgledati zanimljivije, te su veće šanse da će vaše dijete piti vodu.

Budite im uzor – Pobrinite se da i sami pijete vodu pred vašom djecom, jer oni upravo u vama vide svoje uzore i vjerovatno će imitirati vaše postupke.

Voda je najbolji način da vaša djeca budu hidrazirana tokom dana. Voda ne sadrži dodatne šećere i može utažiti žeđ. Ostale tekućine poput mlijeka, sokova i voćnih pića također mogu doprinijeti hidrataciji vašeg djeteta.

Dodaj komentar:
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se