KALORIJE SE SAMO TOPE: Tri stojeće vježbe za trbušne mišiće bolje i od ležećih

Osim toga, za njih nam nije potrebno mnogo mjesta te ih možemo izvoditi u bilo kojem prostoru, pa čak i onima na kojima se inače ne bismo usudili leći na pod, poput upitnih hotelskih i apartmanskih soba koje sadrže tepihe ili tapisone.

Neke od takvih vježbi donosimo u nastavku, a najveći će se učinak postići kombinacijom svih njih u barem 3-4 seta ponavljanja te uz kombinaciju s vježbama snage.

1. Stojeći bicikl

Za razliku od bicikla u ležećem položaju, stojeći je mnogo lakši za izvođenje, dok istodobno aktivira više mišića. Potrebno je stati tako da nam noge budu jedna kraj druge, koljenja lagano savijena, ruke iza glave, a lijeva peta lagano dignuta. Dok stežete mišiće trupa, podignite lijevo koljeno i približite ga desnom ramenu (nastojte da se dotaknu), a potom promijenite strane te jednako napravite s desnim koljenom i lijevim ramenom.

2. Dodirivanje nožnih prstiju

Vježba koja će zahtijevati nešto više ravnoteže je dodirivanje nožnih prstiju, odnosno dodirivanje nožnih prstiju suprotnom rukom. Stanite na lijevu nogu, lagano savijte koljena. Desnu ruku podignite iznad glave tako da palac bude usmjeren prema stražnjoj strani. Lagano istegnite kralježnicu, podignite prsa, a potom dignite lijevu nogu koliko god visoko možete i dodirnite nožne prste desnom rukom. Potom zamijenite strane i jednako napravite s lijevom rukom i desnom nogom. Izmjenjujte položaje.

3. Rotirajuće mrtvo dizanje

Kada pomislimo na mrtvo dizanje, obično je pred nama slika dizanja teških utega, ali verzija bez njih može biti odlična za naše trbušne mišiće. Započnite u raskoračnom stavu, a potom lijevu nogu lagano stavite prema naprijed, uz lagano savijena koljena i ruke iza glave. Stegnite trbušne mišiće i nagnite se prema naprijed (prema podu) pazeći pritom da kićma sve vrijeme bude ravna. Prsa moraju biti gotovo u paralelnom položaju sa podom. Potom se podignite, zaokrećući trup ulijevo, gledajući unatrag preko lijevog ramena. Sve ponovite i s desnom stranom tijela.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se