-4.2 C
Bihać
Subota, 4 Decembra, 2021

Moguće je zasladiti se, a izbjeći šećer

Ovo su neke od njih:

1. Cimet: Kad vas “uhvati” želja za slatkim, u običnu kafu dodajte kašičicu cimeta. Iako ovaj začin nije sladak, naš mozak ga povezuje s desertima poput kolača i pita, te tako kreira iluziju slatkoće. Možete da ga dodate i u zobenu kašu ili jogurt.

2. Ekstrakt vanilije: Kap-dvije ekstrakta vanilije transformirat će ukus napitaka i hrane u neponovljivi gastronomski doživljaj.

3. Banane: Probajte mafine, palačinke ili patišpanje u koje ćete umjesto šećera dodati jednu izgnječenu bananu. Ovo voće s visokim postotkom fruktoze zasladit će vaš desert i dati mu sočnost.

4. Karamelizirani luk: I slana jela traže šećer, pogotovo kad je potrebno da uravnotežite kiselost sosa od paradajza ili gorčinu patlidžana. Zato, kuhanje obavezno započnite dinstanjem crvenog luka, koji je prirodno sladak. Važno je da luk dinstate na umjerenoj temperaturi duže vrijeme, tačnije dok ne dobije lijepu smeđu boju.

5. Dašak citrusa: Gotovo da nema hrane koju malo iscijeđenog soka od citrusnog voća poput narandže neće “popraviti”.

Dodajte ovaj slatko-gorki sok pitama od bobičastog voća, supama i preljevima za salate, a možete i da ga koristite i za kiseljenje povrća.

Izvor: avaz.ba

Dodaj komentar:
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se