Najbolja hrana za zdravu i čistu kožu

IZVORbody.ba

Nezdrava ishrana može oštetiti vaš metabolizam, uzorkovati debljanje i čak oštetiti vaše organe, kao što su jetra i srce. Ali ono što jedete također utječe na najveći organ na našem tijelu – našu kožu.

Dakle, vaša ishrana može značajno utjecati na zdravlje kože, stoga u dijetu uključite sljedeće namirnice:

Riba
Masna riba, poput lososa, skuše i haringe, izvrsna je hrana za zdravu kožu. Bogati su izvori omega-3 masnih kiselina koje su važne za održavanje zdravlja kože. Omega-3 masne kiseline potrebne su za održavanje kože podatnom i hidratiziranom. Zapravo, nedostatak omega-3 masnih kiselina može uzrokovati suhu kožu. Omega-3 masti u ribama, također, smanjuju upalu, što može uzrokovati crvenilo i akne. Oni čak mogu učiniti vašu kožu manje osjetljivom na sunčeve štetne UV zrake. Masna riba je i odličan izvor vitamina E, jednog od najvažnijih antioksidansa za vašu kožu. Dobivanje dovoljno vitamina E bitno je za zaštitu vaše kože od oštećenja slobodnih radikala i upala, stoga se pobrinite da konzumirate ribu barem dva puta sedmično.

Avokado
Avokado je visok u zdravim mastima. Ove masti blagotvorno djeluju na zdravlje vašeg tijela, uključujući i zdravlje vaše kože. Unos dovoljne količine ovih masti neophodan je za održavanje fleksibilne i hidratizirane kože. Avokado sadrži i spojeve koji mogu pomoći u zaštiti vaše kože od sunčevih oštećenja. UV oštećenje kože može uzrokovati bore i druge znakove starenja. Avokado je i dobar izvor vitamina E, koji je važan antioksidans koji pomaže u zaštiti vaše kože od oksidativnih oštećenja. Zanimljivo je i to što je vitamin E učinkovitiji u kombinaciji s vitaminom C. Vitamin C je neophodan za zdravu kožu, a potreban joj je za stvaranje kolagena, koji održava važu kožu jakom i zdravom.

Orasi
Orasi imaju brojne karakteristike koje ih čine odličnom namirnicom za zdravu kožu. Dobar su izvor esencijalnih masnih kiselina, a to su masti koje vaše tijelo ne može samostalno proizvoditi. Zapravo, orasi su bogatiji od većine ostalih orašastih podova i omega-3 i omega-6 masnim kiselinama. Omega-3 masti smanjuju upale u vašem tijelu, uključujući one na vašoj koži. Budući da orasi sadrže dobar omjer masnih kiselina, oni mogu pomoći vašoj koži da pravilno funkcioniše i ostane zdrava.

Slatki krompir
Beta-karoten je hranjiva tvar koja funkcioniše kao provitamin A, što znači da se može pretvoriti u vitamin A u vašem tijelu. Beta-karoten se nalazi u narandžama i povrću poput mrkve, špinata i slatkog krompira. Slatki krompir pomaže u očuvanju vaše kože zdravom, djelujući kao prirodna krema za sunčanje. Kada se konzumira, ova namirnica pomaže u sprječavanju opekotina od sunca, oštećenja ćelija i suhe i naborane kože.

Crvene ili žute paprike
Poput slatkog krompira, paprike su odličan izvor beta-karotena koji vaše tijelo pretvara u vitamin A. Crvene paprike su također jedan od najboljih izvora vitamina C, koji je neophodan za stvaranje proteinskog kolagena, koji održava kožu čvrstom i jakom.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se