Najčešće greške u vježbanju koje trebate izbjeći ako želite smršati

IZVORbody.ba

Ponekad vježbači s najboljim namjerama gube najmanje kilograma. Ono što vas još više može demotivisati je kada vidite kako neki ljudi mršaju nakon samo nekoliko sedmica, dok vi još uvijek ne vidite rezultate. To vas može zbuniti i frustrirati.

Dakle, zašto jedan plan vježbanja za mršavljenje uspijeva, a drugi ne? Ovo bi moglo zavisiti od nekoliko faktora, ali u većini slučajeva uzrok se može pratiti u nekoj od ovih pogrešaka.

Ako se mučite da izgubite višak kilograma, a vaš plan vježbanja ne daje nikakve rezultate, pogledajte da li pravite jednu od ovih uobičajenih grešaka u vježbanju:

Trebate li vježbati svaki dan?
Nije loše trenirati svaki dan. Štaviše, pametno je svakodnevno raditi neki oblik tjelesne aktivnosti. Ali ako želite smršati, ponavljanje istog načina vježbanja, intenziteta ili trajanja iz dana u dan neće donijeti rezultate. Zašto? Vaše se tijelo prilagođava dnevnom opterećenju.

Popravite tu grešku

Napravite raspored vježbanja koji uključuje različite aktivnosti, različite razine intenziteta i različite dužine sesija. Na primjer, ako obično radite 40 minuta hoda, zadržite tu aktivnost u svom rasporedu vježbanja dva ili tri dana u sedmici. No kao dodatni izazov, hodajte 60 do 75 minuta jedan dan u toku sedmice.

U preostale dane umiješajte biciklističku vježbu i jedan dan intervala hodanja / trčanja. Ako ste dovoljno zdravi za snažne aktivnosti, dodajte HIIT vježbe u rutinu, koje su se pokazale efikasnim u sagorijevanju masti. Uključivanjem više raznolikosti u vaš raspored, možete vježbati svaki dan, te učiniti trening zanimljivim.

Pazite na ishranu
Ako svakodnevno vježbate, češće ćete biti gladni. Suočavanje s tom glađu može biti bitka, jer u vašoj glavi vjerovatno mislite da možete jesti kad god poželite jer ste vježbali. To obrazloženje ima smisla, ali ako pokušate smršati samo uz pomoć vježbanja, na kraju dana trebate postići specifičan deficit kalorija. Ako svoju glad nakon vježbanja zadovoljite visokokaloričnom hranom ili čak s previše zdrave hrane, na kraju ćete zamijeniti sve kalorije koje ste sagorjeli. Tada će nestati vaš kalorijski deficit i potencijalno mršavljenje.

Popravite tu grešku

Prije nego što pokrenete ili promijenite program vježbanja, odredite dnevni unos kalorija. Možete ga sami izračunati ili dobiti metabolički test koji će obavljati profesionalac poput ličnog trenera ili registrovanog dijetetičara.

Nemojte izostavljati važne vježbe iz rutine
Dobar raspored treninga uključuje kardiovaskularne (aerobne) treninge, trening snage i fleksibilni rad (istezanje). Ovaj uravnoteženi program vježbanja osigurava da vaše tijelo ostane zdravo. Ali svaka od ove tri komponente također ima koristi za mršavljenje. Ako štedite na jednom ili dva od njih, na kraju ćete imati program vježbanja s jednim naponom i nećete izgubiti višak kilograma.

Popravite tu grešku

Većina programa vježbanja za mršavljenje uključuje aerobne aktivnosti, tako da je malo vjerojatno da ćete morati dodati kardio. Ali isto tako trebate osigurati da odradite i 2-3 dana treninga snage.

Ako je vrijeme problem, napravite kružni trening, a zatim završite svaki trening s 10-15 minuta istezanja, kako biste održavali zdrave zglobove i tijelo bez ozljeda.

Ne smanjujte fizičku aktivnost bez vježbanja
Odlično je ako idete u teretanu svaki dan i dovršite brutalan trening, osim ako ne planirate ostatak dana provesti na kauču. Ako svoj trening nadoknadite smanjenjem količine fizičke aktivnosti bez vježbanja koje obavljate tokom dana, vaš ukupni dnevni kalorijski trošak može biti isti kao i da niste išli u teretanu.

Popravite tu grešku

Bilo koja fizička aktivnost, poput šetnje ili čak kuhanja, predstavlja značajan procenat kalorija koje sagorijevate tokom dana. Stoga se pobrinite da ne smanjujete razinu svakodnevne fizičke aktivnosti, samo zato što ste počeli vježbati.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se