Napokon se naspavajte, čak i ako ste pod stresom

Jednostavne strategije koje će vam pomoći da spavate

IZVORbody.ba

Iscrpljeni ste i jedva čekate da legnete u krevet. Napokon ste stigli i spremni ste za kvalitetan san, međutim, zbog stresa i ubrzanih misli nikako ne možete zaspati. Ovaj osjećaj nam je već svima dobro poznat.

Kvalitetan san je neophodan za zdrav život, stoga je od ključne važnosti da se svaku noć dobro naspavate. Ako u posljednje vrijeme ne možete spavati, te ste sigurni da je ovo uzrokovano stresom i pretjeranim razmišljanjem, nemojte se previše brinuti. Ovo je problem mnogih ljudi, a na svu sreću, postoje određene strategije koje će vam polako ali sigurno pomoći da se uspavate, čak i kad ste pod stresom.

Razmislite o uzroku problema
Što više pokušavate isključiti tjeskobu i neprestani tok misli, to će vam teže biti da u tome i uspijete. Najbolje bi bilo da odvojite nekoliko trenutaka i razmislite racionalno o situacijama koje vam uzrokuju stres. Neke stvari jednostavno nisu u vašoj kontroli, stoga je najbolje da prestanete razmišljati o njima. Umjesto toga, fokusirajte se na ono što možete sami promijeniti.

Zapisujte misli
Ako vas stalno muče iste misli, možda će vam biti korisno da ih prenesete na papir. Nakon što zapišete određenu misao, potrudite se da više ne razmišljate o njoj. U vašu bilježnicu ne morate pisati uredno i čisto, važno je samo da smanjite anksioznost i vratite se procesu uspavljivanja.

Zakažite vrijeme kada možete biti pod stresom
Koliko god suludo ovo zvučalo, vjerovatno će vam pomoći da se uspavate. Potpuno je beskorisno razmišljati o mislima koje vam stvaraju stres navečer kada je vaš mozak spreman za spavanje i opuštanje. U tom periodu ne možete maksimalno iskoristiti svoju moždanu snagu za rješavanje problema. Umjesto toga, rasporedite vrijeme kako biste mogli razmišljati o situacijama koje vam stvaraju stres tokom dana.

Ponudite vašem umu nešto drugo za razmišljanje
Postoji mnogo stvari o kojima možete razmišljati prije spavanja. Umjesto da analizirate problem koji vam je u glavi, fokusirajte se na pozitivne misli koje će vas uspavati. Osim toga, meditiranje ili bilo koja praksa u kojoj fokusirate vaš um na određenu stvar, vam može pomoći da se opustite i brže utonete u san. Skeniranje tijela vam može biti korisno. Počnite od nožnih prstiju, te posmatrajte svaki dio svog tijela pažljivo. Ovo uradite prije spavanja kako biste skrenuli misli s negativnih situacija.

Nemojte raditi u krevetu!
Vaš krevet treba biti mjesto gdje se opuštate i spavate, stoga nema svrhe da u ovaj prostor donosite i vaše poslovne ili bilo koje druge obaveze. Kada u krevetu radite nešto drugo osim spavanja, počinjete stvarati asocijaciju da je krevet mjesto gdje vaš um mora raditi.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se