Nekoliko savjeta koji pomažu zaustavljanju noćnih mora

Svi ljudi ponekad sanjaju ružne snove, a ni noćne more nisu rijetkost. Naime, košmari su veoma neprijatni i obično su povezani sa neprijatnim situacijama u životu.

Uzrok ne mora uvijek biti strah, odnosno češće su to druge emocije, poput osjećaja krivice, tuge, gađenja ili zbunjenosti…

Ono što je zanimljivo je kako muškarce češće muče noćne more sa scenarijom nasilja, dok se kod žena javljaju motivi gubitka bližnjih, a prema novom istraživanju objavljenom u Medicini spavanja, one postaju češće kako starimo.

Ali, postoje načini koji pomažu da ih zaustavimo, piše CDM.me.

Isprobajte dodatak magnezijuma

Jedno malo ispitivanje je pokazalo da magnezijum pomaže pacijentima da upravljaju simptomima nesanice, što omogućava da brže utonemo u san i duže spavamo.

Dodatna istraživanja takođe su pokazala kako ovaj mineral može da smanji i stres.

Ljekar Robert Rountre preporučuje za ljudi koji normalno zaspu, ali se bude tokom noći, uzimanje magnezijuma za bolji san neposredno prije spavanja.

Provjerite termostat u prostoriji

Istraživanja pokazuju da viša temperatura u spavaćoj sobi može uzrokovati košmare. Kako holistički psihijatar i stručnjak za spavanje dr Elen Vora, objašnjava, ‘optimalna temperatura za spavanje je 18 Celzijusa’.

Izbjegavajte da jedete prije spavanja

Istraživanja pokazuju da hrana koju jedemo, posebno prije spavanja, može da utiče na kvalitet sna, pa dovede do nekih čudnih snova. Pored toga, jedenje prije spavanja negativno se odražava i na liniju, a uzrokuje i probavne smetnje i mnoge druge zdravstvene probleme.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se