Naslovnica MAGAZIN Prirodni načini za smanjenje apetita i gubitak kilograma Načini koji neće naškoditi...

Prirodni načini za smanjenje apetita i gubitak kilograma Načini koji neće naškoditi vašem organizmu

0

Neke osobe mogu konzumirati sve vrste hrane, od slatkiša i brze hrane, do zdravog voća i povrća, te bez obzira na to nemaju nikakve probleme s dodatnim kilogramima i neželjenim mastima. S druge strane, postoje i oni koji bez obzira na pažljivu i zdravu ishranu imaju probleme s kilažom, te se kilogrami doslovno “lijepe” za njih. Stoga se javlja pitanje, kako smršati i obuzdati apetit na najefikasniji i najbrži način?

Evo kako na zdrav i prirodan način suzbiti apetit bez bilo kakvih zdravstvenih rizika:

Jedite više proteina i zdravih masti
Nisu sve namirnice jednako efikasne u suzbijanju apetita. U usporedbi s ugljikohidratima, proteini i određene masti su učinkovitije za zadovoljavanje gladi i duži osjećaj sitosti. Stoga ako želite smanjiti apetit, jedan od najboljih načina jeste zamjena izvora ugljikohidrata proteinima i zdravim mastima. Evo nekoliko zdravih namirnica koje se preporučuju za suzbijanje apetita:

Meso
Grah i grašak
Proizvodi od soje
Grčki jogurt
Orašasti plodovi i sjemenke
Avokado
Maslinovo ulje
Pijte vodu prije svakog obroka
Istraživanja su pokazala da konzumiranje velike čaše vode prije obroka daje osjećaj sitosti, zadovoljstva i manji osjećaj gladi. Drugo istraživanje, koje je razmatralo apetit kod 50 žena s prekomjernom težinom, pokazalo je da pijenje 1,5 litara vode tokom 8 sedmica uzrokuje smanjenje apetita i težine, a također dovodi do većeg gubitka masti. Osim čaše vode, i juha ili supa vam može biti korisna, te su ljudi u jednom istraživanju iz 2007. godine izvijestili da su se nakon obroka osjećali punije ako su prije jela konzumirali supu.

Jedite više hrane bogate vlaknima
Vlakna se ne razgrađuju kao druga hrana, te duže ostaju u tijelu. Ovo usporava probavu i daje vam veći osjećaj sitosti tokom dana. Istraživanja sugerišu da vlakna mogu biti efikasna i u suzbijanju apetita, te se dijeta s visokim sadržajem vlakana također povezuje i s nižim stopama pretilosti.

Zdrava hrana bogata vlaknima uključuje:

Cjelovite žitarice
Grah i mahunarke
Jabuke
Avokado
Bademi
Chia sjemenke
Povrće
Trening prije obroka
Vježba je još jedan zdrav i učinkovit način za suzbijanje apetita. Pregled se temelji za 20 različitih istraživanja, gdje je utvrđeno da se hormoni apetita potiskuju odmah nakon vježbanja, posebno nakon treninga visokog intenziteta. Otkrivene su niže razine grelina u tijelu – hormon koji nas čini gladnima.

Prebacite se na tamnu čokoladu
Pokazalo se da tamna čokolada učinkovitije suzbija apetit u poređenju s mliječnom čokoladom. Jedno istraživanje je pokazalo da su ljudi konzumirali manje hrane nakon konzumiranja tamne čokolade.

Dodajte đumbir vašim obrocima
Konzumiranje male količine đumbira u prahu s vašim obrocima dokazano smanjuje apetit i povećava osjećaj sitosti. Ovo može biti zbog stimulativnog učinka đumbira na vaš probavni sistem.

Jedite velike obroke s manje kalorija
Smanjenje općeg unosa hrane tokom dijeta može vas ostaviti s većim apetitom, što eventualno može uzrokovati relaps u prejedanju. Međutim, ne mora svaka dijeta imati ovakve učinke. Neke namirnice su bogate hranjivim tvarima i energijom, a sadrže malo kalorija. Tu spadaju povrće, voće, grah i cjelovite žitarice.