Šah-mat / Sedam trikova s kojima ćete pobijediti u svakoj svađi

Želite li riješiti neki verbalan sukob u svoju korist?

Donosimo vam nekoliko provjerenih trikova koji će vam pomoći u tome.

1. Potvrdite osjećaje druge strane

Tokom svađe, teško je biti ljubazan i govoriti lijepe stvari o osobi s kojom se prepirete. Ali, želite li smiriti situaciju, najkraći način da to učinite jeste ako potvrdite osjećaje druge osobe.

Recite stvari, poput: “Razumijem zašto se tako osjećaš”, ili “Svako bi se osjećao tako u istoj situaciji”.

Napetost će se vrlo brzo popustiti jer u većini slučajeva ljudi žele da drugi čuju njihove probleme i da ih vrednuju.

2. Vodite svađu kao svaki drugi razgovor

Stručnjaci se slažu da je kvalitetna svađa otvoreni razgovor između dvije osobe. Nemojte samo nizati optužbe i uvrede, slušajte šta vam druga strana govori. Ako dopustite svom partneru da se izrazi bez prekidanja, neće doći niti do eksplozivnih situacija.

3. Ne gubite živce

Želite pobijediti u svađi? Nemojte gubiti živce. Iako je tokom svađe teško zadržati ‘hladnu glavu’, pokušajte to ostvariti. Ako počnete ljutito govoriti drugoj osobi, naljutit ćete je i rasplamsati svađu do novih neslućenih vrhunaca.

4. Raspolažite činjenicama

Prije nego što se upustite u svađu, prikupite sve relevantne činjenice. Tokom svađe ne želite raspolagati netačnim informacijama jer ćete tako oslabiti svoje argumente i izgubiti.

5. Izbjegavajte generalizacije

Nemojte se koristiti generalizacijama, jer nećete pobijediti u svađi na taj način. Druga strana bit će vrlo frustrirana ako joj predbacujete stvari s rečenicama koje počinju s ‘Ti uvijek’, ili ‘Ti nikad’.

6. Sagledajte stvari iz njihove perspektive

Najbolji način da smirite situaciju tokom svađe jeste da sagledate stvari iz perspektive druge osobe. To je i jedini način da smislite efektni kontraargument koji nema za cilj poniziti, već razriješiti verbalni sukob, prenosi zadovoljna.hr.

7. Ne optužujte

Ljudi u svađama često ‘napadaju’ rečenicama ‘Ti si napravo ovo’, ‘Ti si napravio ono’, zbog čega ljudi imaju potrebu braniti se, a ne riješiti problem.

Umjesto toga upotrebljavajte JA-rečenice u kojima ćete objasniti zašto se osjećate tako kako se osjećate, bez dodjeljivanje krivice drugoj strani. Ovo je uistinu mala, ali efektna lingvistička taktika koja donosi velike rezultate.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se