Slavna trenerica: Želite da vidite promjenu na tijelu? Izbacite ovih pet namirnica

U tom slučaju je, smatra sportašica i lična trenerica Tamara Pridgett, potrebno preispitati prehrambene navike.

– Kad god imam novog klijenta, prvo razgovaramo o tome šta i kako jede. Moj program nije strog, ali potrebno je prestati unositi pet stvari, ako želite vidjeti napredak – kaže Pridgett za Popsugar.

To su:

1. Rafinirani šećer

Prva stvar koju Tamara uvijek savjetuje jest izbaciti rafinirani šećer iz prehrane.

– On je skriven u mnogim namirnicama i zapravo udaljava od željenog cilja. Kada ga izbacite, naučit ćete uživati u okusu prirodnog šećera – pojašnjava i dodaje da kod šećerne krize treba posegnuti za voćem i prirodnim zaslađivačima, primjerice medom.

2. Soda

– Soda je najveći krivac kada neko dobiva na težini ili ima promjene raspoloženja. Puna je kemikalija, šećera i može povećati rizik od dijabetesa tipa 2 – kaže Tamara.

3. Alkohol

Ko god odluči trenirati s Tamarom, morat će se odreći alkohola.

4. Proteinske pločice

– Proteinske pločice loše su zbog mnogih razloga. Pune su šećera i umjetnih sastojaka – smatra Tamara i savjetuje konzumirati proteinski prah koji se može miješati s mlijekom, vodom ili smoothiejem.

5. Bijeli hljeb

– Nisam pobornik teorije da treba izbaciti ugljikohidrate iz prehrane kako biste izgubili na težini, ali kvaliteta ugljikohidrata koje unosite je važna – zaključuje trenerica.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se