Šta raditi ujutro kako biste imali energije tokom cijelog dana?

Po jutru se dan poznaje

IZVORbody.ba

Svi smo iskusili ona jutra kada se jednostavno ne možemo razbuditi i osloboditi osjećaja tromosti, čak i ako smo dovoljno spavali. Mnogi od nas tada utjehu traže u šoljici kafe.

Iako kafa može biti koristan dodatak za povećanje energije, prevelik unos može nas ostaviti nervoznima i povećati anksioznost. Postoje i drugi načini da se riješimo jutarnjeg umora i da nastavimo dan s dovoljno energije.

Nemojte pritiskati “snooze”
Već dobro poznato dugme na budilici možda ipak neće biti od tolike pomoći. Pokušajte ujutro ustati nakon prvog zvona alarma kako biste bili odmorni. Možete naviti alarm 90 minuta prije nego što trebate ustati, te ovo može biti efikasna metoda koja će vam pomoći da kasnije ustanete odmorniji.

Popijte veliku čašu vode
Umor je klasični simptom dehidracije, te čak i blaža dehidracija može pokrenuti osjećaj pospanosti, promjene u kognitivnim sposobnostima i poremećaje raspoloženja. Stoga popijte veliku čašu vode prije nego što uradite bilo šta drugo.

Istegnite se
Postoji dobar razlog zašto je korisno istegnuti se kad se probudite. Tokom noći, za vrijeme REM sna, mišići su nam doslovno paralizirani, a reaktivacija oslobađa energetski stimulirajuće endorfine. Odvojite nekoliko trenutaka za jutarnju jogu kako biste poboljšali energiju i rad mozga.

Umijte se hladnom vodom
Ako se ne želite tuširati ujutro, mlaz hladne vode vam može biti koristan kako biste se razbudili. Hladna voda će promijeniti temperaturu tijela i dati vam energiju koja vam je potrebna za ostatak dana.

Jedite zdrav doručak
Doručak je najvažniji obrok dana s dobrim razlogom. Istraživanja pokazuju da preskakanje prvog obroka može negativno utjecati na vašu energiju i sposobnost fokusiranja tokom dana. Hrana je gorivo, stoga dajte vašem tijelu jutarnji poticaj zdravim obrokom.

Izbjegavajte unos šećera prije ručka
Nije svaki doručak jednako zdrav i koristan za vas. Pobrinite se da ujutro konzumirate kafu, peciva i žitarice za doručak bez šećera kako biste izbjegli klasični skok i pad šećera u krvi zbog kojeg se osjećate iscrpljeno.

Uživajte u sunčevoj svjetlosti
Sunčeva svjetlost povećava nivo serotonina u vašem tijelu, što dovodi do kvalitetnijeg sna i veće energije tokom dana. Stoga ujutro otvorite prozor i razgrnite zavjete kako biste uživali u suncu dok se spremate za dan.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se