17.2 C
Bihać
Ponedjeljak, 2 Avgusta, 2021

Stalno ste pod stresom? Određena hrana vam može pomoći

IZVORbody.ba

Postoji mnogo načina za upravljanje i smanjenje stresa kada se osjećate napeto danima. Hrana može biti jedan od najboljih saveznika u borbi protiv stresa, ali ponekad upravo ishrana može biti jedan od glavnih okidača. Stoga je izuzetno važno obratiti dobru pažnju na ono što unosite u tijelo kada se osjećate napeto ili ste pod stresom.

Nezdrava ishrana može vam povećati razinu stresa i potencijalno povećati rizik od zdravstvenih problema u budućnosti. Stoga je izuzetno važno pratiti uravnoteženu i hranjivu dijetu kako biste smanjili razine stresa i povećali generalno zdravlje. Body. ba vam u nastavku donosi najbolje namirnice za smanjenje stresa:

Puretina
L-triptofan, aminokiselina koja se nalazi u purećem mesu, ima učinak relaksacije triptofana, te također može pomoći kod anksioznosti. Osim toga, L-triptofan pomaže tijelu da proizvede serotonin, smirujući neurotransmitere koji pomažu u regulaciji sna. Triptofan je obično najviši u namirnicama bogatim proteinima, kao što je puretina, ali se također nalazi u orašastim plodovima, sjemenkama i grahu.

Brokule
Tamnozeleno povrće poput brokule sadrži magnezij, smirujući mineral koji pomaže čovjeku da se opusti i da mu metabolizam radi uredno. Dnevna preporuka magnezija je 400 grama, a brokula je izuzetno bogata ovim mineralom. Možete je skuhati, dodati u omlet ili gustu juhu. Drugi odličan izvor magnezija su bademi i suncokretove sjemenke.

Zob
Poput lisnatog povrća, zob sadrži visoku razinu umirujućih minerala poput magnezija. Pola šoljice suhe zobi pruža trećinu preporučene dnevne količine magnezija. Zob je puna hranjivih tvari i antioksidansa koji tijelu pružaju stalni i uravnoteženi izvor energije. Zob možete konzumirati za doručak uz omiljeno bobičasto voće ili grčki jogurt. Ovako ćete se napuniti energijom i dobrim raspoloženjem za ostatak dana.

Losos
Ova zasićena i svestrana riba je bogata omega 3 masnim kiselinama, koje su esencijalne za rad mozga i živčanog sistema. Pokazalo se da konzumacija tih važnih protuupalnih masnoća poboljšava raspoloženje i smanjuje rizik od depresije. Stoga vrijedi uključiti ovu ukusnu namirnicu u vaš život, kako biste uživali u brojnim beneficijama koje vam losos može pružiti.

Tamna čokolada
Tamna čokolada ima više zdravih antioksidansa od ostalih vrsta čokolade. Antioksidanti u tamnoj čokoladi potiču opuštanje stijenki krvnih žila, što pojačava cirkulaciju i snižava krvni pritisak. Istraživanja su također pokazala da je tamna čokolada pomogla ljudima koji pate od anksioznosti ili su pod stresom. Oni koji su jeli oko 40 grama tamne čokolade dnevno tokom dvije sedmice su smanjili hormon stresa u tijelu.

Šparoge
Šparoge imaju umirujući efekt na ljude jer sadrže visoki nivo B vitaminskog folata, čiji nedostatak u tijelu se veže s depresijom. Također, šparoge imaju bonus time što spadaju u prebiotičku hranu, što znači da su izvor hrane za probiotike, za koje se smatra da imaju pozitivni utjecaj na raspoloženje i na vaše probavno zdravlje. Za zdrav ručak pripremite puretinu i ispržite šparoge na tavi, te dodajte začine po želji.

Avokado
Avokado je bogat nezasićenim mastima i antioksidansima koji pomažu u optimizaciji cirkulacije, što doprinosi boljem protoku krvi u epicentru tjeskobnih misli: mozgu. Sadrži 20 različitih vitamina i minerala, uključujući ključne hranjive tvari koje se povezuju uz raspoloženje, poput folata, B6 i kalija.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se