12.5 C
Bihać
Nedjelja, 24 Oktobra, 2021

Tri razloga zašto trebate jesti jaja za doručak

Kao jedna od najboljih namirnica za prvi jutarnji obrok navode se jaja.

Studije pokazuju da ukoliko jedete jaja za doručak ista povećavaju osjećaj sitosti, smanjuju kalorijski unos u sljedećim obrocima i pomažu održati stabilan nivo šećera i inzulina u krvi.

Antioksidansi

Jaja su najbolji izvor kolina, nutrijenta sličnog vitaminima B, vrlo važnog za zdravlje mozga i jetre.

Nadalje, sadrže lutein i zeaksantin, antioksidanse koji pomažu spriječiti bolesti oka, poput mrene i makularne degeneracije.

Holesterol

Iako su bogata holesterolom, jedenje jaja kod većine ljudi neće podići njegov nivo. Naprotiv, jedenje cijelih jaja može pomoći regulirati tzv. loš (LDL) holesterol i povećati HDL holesterol te tako pridonijeti zdravlju srca, prenosi zivim.gloria.hr.

Iz tri velika jaja dobit ćemo 20 grama vrlo kvalitetnih proteina.

Pomažu kod mršavljenja

Američki naučnici došli su do zaključka da ćete, ako kombinujete niskokaloričnu dijetu i kokošja jaja za doručak, gubiti težinu dva puta brže.

Ovaj doručak će vas zasiti i omogućiti da smanjite unos hrane tokom dana, piše zadovoljna.hr.

Dodaj komentar:
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se