Zdravo voće koje je potrebno vašem tijelu

IZVORbody.ba

Voće bi trebalo biti sastavni dio zdrave i uravnotežene ishrane. Međutim, mnogi ljudi zanemaruju unos voća u svojoj svakodnevnoj ishrani.

Voće vam može dati potrebnu energiju, te vam dati neophodne vitamine i minerale koji trebaju vašem tijelu. Naravno, kao i u svemu, i u konzumiranju voća morate biti umjereni. Ove namirnice sadrže dosta šećera i ugljikohidrata, ali to ne znači da ih trebate isključiti iz ishrane. Umjerenost je ključna, a konzumiranje voća u zdravim količinama će vam pomoći da održavate optimalno zdravlje.

Grejpfrut
Porcija grejpa korisna je za smanjenje holesterola, rezistencije na inzulin i pomaže u gubitku kilograma. Citrusi su također puni vitamina C, sadrže manje vode i dobru količinu vlakana. Mnoga istraživanja su pokazala da oni koji grejpfrut uključuju u svoju svakodnevnu ishranu uspijevaju održati zdravu težinu i da su čak u stanju lakše skinuti kilograme od onih koji ne jedu ove zdrave citruse.

Ananas
Ananas se ističe među gomilom tropskog voća kao najzdravija opcija. Samo jedna šoljica komadića ananasa sadrži 131 posto dnevnog preporučenog unosa vitamina C i 76 posto preporučenog unosa mangana. Nutricionisti ovo voće preporučuju najvećim dijelom zbog protuupalnih svojstava i količine bromelaina, koji mogu pomoći u zaštiti od raka i spriječiti rast tumora.

Maline
Jedna šolja svježih malina daje vam osam grama vlakana! Vlakna nam pomažu da duže budemo siti i sprječavaju skokove šećera zbog kojih žudimo za čokoladom ubrzo nakon jela. Bobice također sadrže vitamin C za podršku našem imunološkom sistemu i mangan, koji je također dobar za zdravlje kože i kostiju.

Nar
Nar sadrži tri puta veću količinu antioksidanata od količine koja se nalazi u vinu i zelenom čaju. Poznato je i da smanjuje rizik od raka (i drugih bolesti), snižava krvni pritisak i služi kao protuupalno sredstvo. Također sadrži i vitamin C, kalij i vlakna.

Borovnice
Borovnice imaju mnoštvo zdravstvenih prednosti. Izuzetno su bogate antioksidantima, korisne su za vaše srce, mogu spriječiti moždane udare, Alzheimerovu bolest i rak, smanjiti stres i izvrsni su za vid. Bobice su također odlične za zdravlje mozga, te mogu biti korisne starijim ljudima koji žele poboljšati pamćenje.

Avokado
Iako avokado nije tradicionalno slatko voće, ovo je moćna namirnica koja sadrži izuzetno malo ugljikohidrata, te ima visok sadržaj zdravih masti. Oleinska kiselina koja se nalazi u avokadu je korisna za zdravlje vašeg srca, te može pomoći u smanjenju upale u tijelu. Uz to, avokado daje 28 posto dnevnog preporučenog kalijuma.

Açaí bobice
Açaí bobice polako postaju sve popularnije zahvaljujući svojim prednostima i tropskom okusu. Brazilske bobice sadrže puno antioksidansa i polifenola, pomažući u snižavanju holesterola, održavanju zdravlja srca i smanjenju upala. Uvrstite ih u ishranu kupujući zaleđene vrećice i dodajući ih vašem doručku.

Dodaj komentar:

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se