2.6 C
Bihać
Petak, 3 Decembra, 2021

Želite ravan stomak? Evo što biste trebali doručkovati

PRESKAKANJE obroka nije put koji vodi do ravnog trbuha. Štoviše, doručak nikada ne biste trebali izbjegavati jer je taj obrok važan za naše cjelokupno zdravlje i metabolizam.

Najbolji doručak uključuje velike količine vlakana i proteina. Oba makronutrijenta važna su za zdravo upravljanje tjelesnom težinom. Ali kojom hranom se najbolje opskrbiti? Nekoliko stručnjaka navelo je za Eat This listu najboljih namirnica za doručak koji će rezultirati ravnim trbuhom.

Zobene pahuljice
Zobene pahuljice jedan su od najboljih izbora za ravniji trbuh.

Nutricionistica Paula Doebrich pojašnjava: “Zobene pahuljice pomažu nam da se osjećamo duže sitima jer sadrže vlakna i ugljikohidrate koji se sporo otpuštaju, što znači da daju energiju, ali ne povisuju šećer u krvi. Napunit će vas energijom za dan, a nakon njihove konzumacije nećete se osjećati tromo.”

Vlakna iz zobenih pahuljica važna su za zdravlje srca, ali i pravilnu probavu. Kada vaša probava proradi kako treba, želudac će vam biti zahvalan, a trbuh će postati ravniji.

Jaja
Prema riječima stručnjaka, jaja su također odličan izbor.

“Jaja su izvrstan izvor proteina, pomažu u ravnoteži jutarnjeg odgovora na šećer u krvi, a istovremeno potiču metabolizam”, ističe nutricionistica Michelle Ricker.

Proteinski shake
Jutarnji proteinski shake pomaže da držite pod kontrolom kalorije koje unosite, a osigurava i unos 20 do 30 grama proteina potrebnih tijelu za pravilan rad metabolizma.

Grčki jogurt
Ako ujutro žudite za slatkim, grčkom jogurtu dodajte malo voća i orašastih plodova.

Dodaj komentar:
Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

POVEZANI ČLANCI

Najnovije

58,466LikesLikes
8,496SljedbeniciPratite
1,287PretplatnikaPretplati se